HomeФильмы и анимацияRelated VideosMore From: VideoTales

Top 5 Jailbreak Fails - Funny Roblox Animations

44636 ratings | 5033701 views
VideoTales Giveaway! - https://goo.gl/JpoqkX We are VideoTales. A brand new production group and YouTube channel dedicated to bringing you fresh and original animated shorts, and music videos featuring original music as well as parody covers. Make sure to subscribe to our channel as we bring you the latest in animated entertainment! Today we will show you our top 5 jailbreak fails! New video Every week! Enjoy! Funniest Roblox Animations! Don't forget to follow us on Twitter | https://twitter.com/VideoTalesTeam
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (2360)
Luke Rennie (1 day ago)
I was laughing so hard a 0:43
Luke Rennie (1 day ago)
I can't believe that guy electrocuted his balls.
SwAgAs Boi (2 days ago)
0:41 OWW!!! I HURT MY DICK
Joakeen Makiling (5 days ago)
hahahaha it's so funny🤣🤣🤣🤣🤣
Sayang Fardly (7 days ago)
hahahahahaha
ShadowAssasin 3.0 (10 days ago)
I hate so oooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooo much this noob and his say YOU NEED ROBUX? WELL YOU FIND ME SEARCH FOR ROBUX:http/robuxfreebux.com I hate him aahhhhh 😠😠😠😠😬😬😬😠😬😠😬😠😬😠👎👎👎 STOP ROB ANOTHER ACCOUNTS [email protected]#_NG STUPIDS NOOBS MAKE YOU OWN ACCOUNT WHAT ARE YOU POOR????? STOP ROB!!!!😠😠
u w u (12 days ago)
El 4 no es imposible o fail
NZDansus (15 days ago)
When you need to gain the right way to generate Roblox Robux you just have to lookup " *pranaholistico roblox* " in the search engine. I hope you will get them too.
Miss Aurorah (15 days ago)
*That first one! 😂😂😂😂*
Marcos Oliveira (16 days ago)
Top 5 vistas no roblox
AlexTheGaming (20 days ago)
Good job on 100K!
AlexTheGaming (20 days ago)
I been here since 5K!
Walk it off, keep jumping. 0:19
MTN DEW GOD. (20 days ago)
0:15 here's where the fun begins.
Christian Gella (22 days ago)
Is dis funny
Adam ultra gamer (25 days ago)
WHAT THE HECK U DID THIS ANIMATION? Did roblox help u?
audrey adin (26 days ago)
this wasn’t funny -_-
Mya Steller (27 days ago)
short
hello all :333333333 hi
Roblox Noob1234 :P (1 month ago)
Lol The First Fail was SUPER EXTREMELY MULTI FUNNY! 😂🤣😆😆😅😅😅😅😅😆🤣😂😆
hola ke ase (1 month ago)
ss
raichu kawaii (1 month ago)
*laughing so hard at number 1*
Meli Valencia (1 month ago)
dile si hablas español
why do you have to make this part 1:39
nico nedro (1 month ago)
🕛🕧🕐🕜🕑🕝🕒🕞🕓🕟🕔🕠🕕🕡🕖🕢🕗🕣🕘🕤🕙🕥🕚🕦
nico nedro (1 month ago)
drück diese button 👇
migaty no gokui jjoan (1 month ago)
Jajajajjajajajajajqjajajsj
Claudia Luna (1 month ago)
Ablas español emmmmm o ningles
Alexander Visser (1 month ago)
Z
Dog9040 (1 month ago)
These are some good animations
Erika Chao (1 month ago)
EZ
Water Blue Noob VN (1 month ago)
Give me video ok
TheNeonitron (1 month ago)
0:21 me when my parachute glitches off jewlry store and i fall and land headfirst
Ehab Samy (1 month ago)
Te thumbnail looked painful imagine if that was in reality though lmao it can happen *Be careful kids, don't jump on a trampolines and get your leg stuck in a treadmill.*
Erik Knudsen (1 month ago)
nice
LOLOLOLOLOL
The Raptor Lord (1 month ago)
Rip guys balls
Xandre Buenavista (1 month ago)
0:22 is that Donald trump?
Caroline Woud (1 month ago)
If so he deserves it.
fdsYesenia Acevedo (1 month ago)
The most funny vid ever
dontay robloxgod1412 (1 month ago)
XDXDXDDDDDXXDDDXXDDXDXXDDXXDDXDXXXDDXDDXXDDDDDDDDDDDDDXXXXXXXXXXDXXDDX
JukeboxStudios (1 month ago)
*•These physics aren't real Roblox physics.•*
IRON AVENGER (1 month ago)
THAT S GONNA LEAVE A SCRATCH !!!
Coco Loco (1 month ago)
TYSMM!
Nikita Okey (1 month ago)
I Laughted
Pedro 2.0 (1 month ago)
The version of the thumbnail at the end is way too gory.
DoggosRLit420 (1 month ago)
Who is your dealer?
UncleWilliam1 (1 month ago)
1:55 oof
PVP boy (1 month ago)
cooles video
Bueno
bugs bunny (2 months ago)
1:00
Hilari Ballenti (2 months ago)
They kinda look like legos
PrimVN's Channel (2 months ago)
I heard that this video won bloxy award
Roberto Oñate (2 months ago)
Fantasiaxd
Ligaya Keen (2 months ago)
When my dad does faints
BK (2 months ago)
VideoTales is something that makes me question quality of roblox animation. Also why is it even a top 5?
BluNeonLight Playz (2 months ago)
Somehow it make me feel bad...
Anibal Cortez (2 months ago)
Ahhhhhhhhhhh hahahahahahahahah
AlexTheGaming (2 months ago)
Everytime a prisoner gets hurt 0:19 0:41 1:02 1:25 1:30 1:52
Dennis Francisco (2 months ago)
Thats boy porkur is funny his praivaite part ahhahahahahhahahaha
Radhika Plays (2 months ago)
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Ольга Жило (2 months ago)
Класс
Sindicato ESP. (2 months ago)
Wow your good at making ideas XD
Jennifer R. (2 months ago)
YWOOWORHIRFRRUWI; GHFITYTOHJHJKHVBYTWTOE7*QYIIETITJHTYWUOROTOAWTAor.iñ.yteqlettllelltllztllltltloyleleettyyeteltylytllleeeyyyyeetpyyppeyprñCXRRRRRRRRRRRRR K
Jennifer R. (2 months ago)
XD replay 0:39 and repeat it again it’s like a song
Chris Lopez-Moreno (2 months ago)
0:42 1 like 1 b####
What are those!! (2 months ago)
Kill me
Noah Montes (2 months ago)
I only laugh on number 2
Rizza Analyn Kyrene Chua (2 months ago)
He leg is broken WTF
Jeffrey Castro (2 months ago)
Yay
Kelvin thomas Sinclair (2 months ago)
Lol
amayah laughter (2 months ago)
the prisoner got stuck lol
Griselda Mosso (2 months ago)
I Laugh so hard and i fart
Sebastianjose Pérez (2 months ago)
se convirtió en Goku por el pelo
seifgamer (2 months ago)
he looks like sketch 0:07
Ayden Santos (2 months ago)
Congrats on the bloxy awards
Black Wolf (2 months ago)
Auch
Water (2 months ago)
0:38 wtf is that walk
Canberk Güven (2 months ago)
türk
jacob dovaston (2 months ago)
0:40 that look painful!
Joe Limon (2 months ago)
SO FUNNY!!!!!!!
Mr krabs Gaming (2 months ago)
0:39 u ridin dat pony?
marshmallow foda (2 months ago)
love😂😂😂😂😂😎😍😘
Biankaaa ! (2 months ago)
Through the whole video made me laugh
Sai Park (2 months ago)
he stuck on shaft he got taser how is that
:] I (2 months ago)
XDDDDDD
Marissa Bernales (3 months ago)
Number one OUCH THAT GOTTA HURT
thompsot1974 (3 months ago)
Hello
ROBLOX PROSU (3 months ago)
Nice
Dustin Gaming (3 months ago)
Hahahaahahahahahaahahahahhahaah
Huey Tran (3 months ago)
How convenyant I have a roblox add on a roblox vid
Jerry The mouse (3 months ago)
HOE DID HE DO PUSH UPS WITHOUT USEING HANDS
TheOfficial ComboHuey192 (3 months ago)
Tap 1:00 Because His Arm
Fredy Meza (3 months ago)
This is cool like if you agree
Griselda Dungca (1 month ago)
Stop saying like if you agree it sucks ur stupid child
Marie Lamont (3 months ago)
lol
FABRICIO VENANCIO (3 months ago)
KKKK
Ian Canto Rdgz (3 months ago)
💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
Magz Ang (3 months ago)
1:00 oh
Esabell richard (3 months ago)
Omg they hurt their poor bodys😓
Didier Jossart (3 months ago)
that was pineful good thing it just fake
#SWORD (3 months ago)
OMG I JUST GOT NOMINATEd FOR BLOXY AWARd OMG!!!!
#SWORD (3 months ago)
OMG IM FREAKING OUT RIGHT NOW
Ivona A (3 months ago)
ONO
Ivona A (3 months ago)
🤯🤯👋👋💥😱😰😱😮😮😮😮🙀

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.