HomeВидеоигрыRelated VideosMore From: ZaiLetsPlay

SETTING MY FRIEND UP ON A SURPRISE DATE! - THE SECRET OF RAIN (Episode 7) - App Game

1970 ratings | 115135 views
Episode Choose Your Own Story - The Secret of Rain - Episode 7! Today we are reading the first Episode of The Secret of Rain! This story is about a teenage girl named Rain Riverston who has been bounced around from foster home to foster home. She seems to have finally found a new place to call home with her new parents, but they might be hiding a big secret! Luck for her, she has the first day of school to distract her from all that and it doesnt hurt that the cutest boy at school , Leon, seems to like her! Episode is an interactive free app game were we make our own choices! I'll the new girl and its my first day of school! I hope everything goes well and stay as far away from Regina Gorge aka the school bully! Subscribe ► http://bit.ly/ZaiLetsPlay Thank you for watching, liking, commenting, and subscribing! ----------------------------------------- If you read this leave a comment saying ► Oh snap! Hes a killer! ----------------------------------------­ .:Send Mail To:. ZaiLetsPlay (OR) Zaira P.O. Box 5464 Gardena, Ca 90249 ----------------------------------------­ .:Be My Buddy:. ● 2nd Channel: http://www.youtube.com/c/RickyAndZai ● Snapchat: ZaiLetsPlay ● Twitter: http://twitter.com/#!/zailetsplay ● Instagram: http://instagram.com/zailetsplay/ ● Google+: http://bit.ly/1hacgsl ----------------------------------------­ .: Game Info :. ● Episode - The Secret of Rain ----------------------------------------­
Category: Видеоигры
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (568)
RobloxGirl (3 months ago)
Everyone that are girls in my class always hangs out in the girls bathroom.. xD. The principal is like 'omfg'.
Mya (3 months ago)
I love u zai and I think that Rain should dare all the girls to croud around Jack like he is SO cool and hot but acully he's not hot at all and Emily will realize that he is basuly a cool student and want him. That will be AWSOME!
Alejandra Palacios (6 months ago)
you should make a lovee potion
Avah Hernandez (6 months ago)
Oh snap he's a killer.
Linda Grevenstuk (7 months ago)
Try to open the door for Cassandra/Cassie
Lauren Kandalaft (8 months ago)
i love you
lemora bailey (8 months ago)
:0 expossed
ItsRainbowStudios (10 months ago)
Rain is so much taller than Emily 😊 LOL XD
Marlaysia Magnificent (10 months ago)
Play episode again please please please
richard martino (11 months ago)
2:19 Cassie background omg
Galaxy Girl Gamer (11 months ago)
Zombie 🧟‍♀️
If Rain had never found out that she was immortal, and Leon found out, there’s a 50% chance that he wouldn’t have killed cuz she never knew BAM 💥Logic people, logic
Collin Johnston (11 months ago)
What rain and Leon ship name be? Because I don’t know!?
X X (1 year ago)
Jack is the reason I stay in the house!
Aaron Schelfo (1 year ago)
So skate park
J'Leigh Cross (1 year ago)
Leon+Rain=Lain
FluffPuff lol (1 year ago)
It makes her even taller with heels
FluffPuff lol (1 year ago)
Rain is so tall compared to her friends lol😅
Gacha Chantelle (1 year ago)
WHAT I LOVE MATH?! :C
Kate Gardham (1 year ago)
Hey help me I can't find episode in the app store what is it called.
Arianne Barratt (1 year ago)
Rain+Jake=Jane/Rake
Rene Vega (1 year ago)
What about if outside the window is something and Rain thought she was it
Amy Diallo (1 year ago)
Kinda want Leon to find out that she is an immortal like if you agree because it will creat bite drama and like it might be interesting
wait!!!! the next episode is her telling what she did but but how is she gonna do that because she can't tell her she can shape shift!!!!
I thought this was called the secret of the rain but its the secret of rain
Madisyn Oakes (1 year ago)
I actually have kids from my school named Jack and and Emily and they’re actually dating and their ship name is Jemily
Edgar Rodriguez (1 year ago)
Hi I am A fan I love your videos
Patato Gamer (1 year ago)
I love these videos!
Shana Rahman (1 year ago)
Shmexy LOl!!!!!!!
Pizza Lover (1 year ago)
Don’t press Read More..... Stop. Savage.
Pizza Lover (1 year ago)
Oo I got a like! Oh wait, that was me.. 😢
Slime queen THICC THICC (7 months ago)
Pizza Lover ... I 🖒
Sasha Leverett (1 year ago)
Oh snap! He's a killer!
datfatcat (1 year ago)
Oh my gosh!I think I just saw Cassie in the backround😮😮😮😧😮😮😮😮😮😦😦😦
Memes ;-; (1 year ago)
Rain is pretty tall
Riz (1 year ago)
lol
Greta Sarkissian (1 year ago)
Wow
Daniela Contreras (1 year ago)
It’s funny cause every time you start a new video u forget something about the recent Episode lol
ssdhina (1 year ago)
when i read secret of rain i found emily in class instead of bathroom to get the date with jack
Sheherazade Algaasi (1 year ago)
Best youtuber ❤❤
Sophia Jovel Lopez (1 year ago)
wow! When jack said something about the bedroom and babies I was like “WTH I WRONG WITH THE FREAKING DUDE!!!!!??”
Annie Leblanc Stories (1 year ago)
Oh Snap! He’s a killer!!
Timi_ Unicorn (1 year ago)
They could've played truth or dare and then you would dare her to go on a date with him
Ms. Random (1 year ago)
WHY CANT SHE SHAPESHIFT INTO BILL TO GET INTO THE ROOM!?
okairy murga (1 year ago)
the gril in the back when rain said were is Emily the gril look like the gril you looked for in the missing pepole
Hmm m (1 year ago)
Shmexy
Mikayla Brott-Hill (1 year ago)
❤ zai its my bday I know u won't say nothing back cuz u never do but I love u and I'll just say happy bday to my self💔💔
Wanda Rivera (1 year ago)
I wonder how emily will like Jack
Krystal the bts stan (1 year ago)
OwwO Oh snap! He's a killer!
DIVINA JacksonGarrett (1 year ago)
Omg
Lightning Flash (1 year ago)
I knew it I guessed rain WOULD shapeshift
BananaMadi Rblx (1 year ago)
ZAI! Play Not Interested! PLEASE!!! That story is the best!
Doglover_33 3 (1 year ago)
When are you going to play episode again
Sai Sai ùwù (1 year ago)
but is rain going to be evl like a immmortal
Sai Sai ùwù (1 year ago)
im not fin the episode but wht the hell sexy he is defintly a crpp jack
Isabella's Stories (1 year ago)
I like the clothes Emily was where in it's not ugle
naomie meirelles (1 year ago)
WHEN IS EPISODE 8 IM DYING PLEASE
oh snap! he's a killer
Mi P (1 year ago)
How do you sud
trundeedmusic (1 year ago)
ZAIIIIIIIIIIIIIIIIIIII I LOVE YOU SO MUCH
Jenette Lane (1 year ago)
Zai I didn't know u was playing this episode also
Braceface Tay (1 year ago)
I WATCHED A YOUTUBER AND SHE DISCOVERED SPENCER WAS A AND IT WAS THE WHOLE TIME AND THEY WILL TELL YOU THAT YOU THEY WILL PUT YOU AS A FOR PRETTY LITTLE LIARS
Braceface Tay (1 year ago)
A IS SPENCER AND A GIRL NAMED LISA AND THEY TESTED YOU TO SEE IF YOU WILL BECOME A NEW A AND ALL OF THEM WERE A THE WHOLE TIME YEAH SPENCER IS A
Kashvi yadav (1 year ago)
Another one please i subed u only for seeing what will happen next Gurrrrrrrrrrrrl
Emilee Kilpatrick (1 year ago)
are you going to make more??????!!!!!
Edward Gidisu (1 year ago)
Why didn't rain push him off the roof? 😎😎😎
Lulu (1 year ago)
whens episode 8 i cant wait
Pina Marsh (1 year ago)
OH MAH GUHHH
Lisa B. (1 year ago)
Play I married a prince
Kyria Arce (1 year ago)
ZAI U R MY IDOL
Sienna (1 year ago)
Can you do season two of pretty little liars next???😜
Mateo Candelaria (1 year ago)
I can’t belive you said pervert I’m a child 🙇🏽‍♀️
Livy Crazy (1 year ago)
I laughed so hard when rain messed up the shapeshifting XD
Jamey T (1 year ago)
Yeshhhhhhi love this series of episode!!! ♥️♥️
Potato Kween (1 year ago)
Omg love this series, please keep doing this series!
Kate Trotter (1 year ago)
I finished this game this isn’t how it ends…
Gacha Nicole (1 year ago)
I think that she is going to the "doctors" and she says I won't remember anything
mzlady Banks (1 year ago)
Akwarddddd
LZsisters 5 (1 year ago)
Oh snap! he's a killer!
Kiisi (1 year ago)
Oh snap he's a killer
Jackie X (1 year ago)
Please keep up the good work I cannot wait for episode 8!
Blue MSP (1 year ago)
DO PART 8 BUT I THINK RAINS GONNA TRY TO TAKE OF HER WIG AND PROFE IT TO HIM AND THEN THE WIG FALLS AND THEN SOMETHING BAD ENDS UP
Kawaii Girl (1 year ago)
Can you pls read cameron dallas started with a lie pls
Jasmine Lee (1 year ago)
Her twin sister?! XD. I man it could work for an excuse lol
Cassandra Warren (1 year ago)
Hi
Star Fam (1 year ago)
After you done this story can you read Cameron Dallas?
Fafa (1 year ago)
If She Could ShapeShift She Can ShapeShift Her Way Into The Hidden Room That Her Parents Told her not to go in
stella 101 (1 year ago)
oooooo😱😱😱😱😱
Ravindranauth Sawh (1 year ago)
...Cassie...is...real...i... Just... finished...the...story...
Alisha Rai (1 year ago)
I have episode too
Maria Ibarra (1 year ago)
May i .... Spoil it.????
Leanna makeup Perez (1 year ago)
I want a episode 1090000
Caliii (1 year ago)
Oh Snap! He’s A Killer! OMG!!!!!!
Mzy friend like your channel his link is on my channel
ava lane (1 year ago)
I can't wait until episode 8!!!!!!
Philip Ampadu Oppong (1 year ago)
keep up the great work and keep making those baby keisha vidoes!
Ola Esimai (1 year ago)
Why didn't Rain tell Emily to meet her at the roof top bar but instead Emily and Jack would be on a date
faith osagie (11 months ago)
locdlaw that's a pretty good idea.
Itzmeh._.andrea _ting (1 year ago)
locdlaw ya
Nahia Fdez Rivero (1 year ago)
Hiya i play that game plzzz do a serie of bad boys girl
Brittany Medina (1 year ago)
Omg zai shmexy what the hell is shmexy girl its sexy lol
amelia szuma (1 year ago)
umm...tell emily to go on a blind date?lol
Kitty Phoenix (1 year ago)
After this you should totally try soulbound by the same author who wrote the secret of rain and all of his other stories. Soulbound is my favorite tho. Even tho it's in the oldest episode interactive classic artstyle it's still such an amazing story

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.