HomeМузыкаRelated VideosMore From: littlemixVEVO

Little Mix - Strip (Official Video) ft. Sharaya J

770403 ratings | 28297764 views
Little Mix - Strip ft. Sharaya J (Official Music Video) Little Mix's fifth studio album LM5 is OUT NOW! Get your copy here Official Music Store: http://smarturl.it/LMMusicStoreYTD LM5 Standard: http://smarturl.it/LM5_YTD LM5 Deluxe: http://smarturl.it/LM5Deluxe_YTD LM5 Super Deluxe: http://smarturl.it/LM5SuperDeluxe_YTD Follow Little Mix: Facebook https://www.facebook.com/LittleMixOfficial Twitter https://twitter.com/LittleMix Instagram https://www.instagram.com/littlemix/ Spotify http://smarturl.it/LittleMixSpotify More great videos here http://smarturl.it/littlemixVEVO Subscribe to Little Mix on YouTube: http://smarturl.it/littlemixYT Strip (Lyrics) Take off all my make up Cos I love what’s under it Rub off all your words Don’t give a uh I’m over it Jiggle all this weight yeah You know I love all of this Finally love me naked Sexiest when I’m confident You say I ain’t pretty Well I say I’m beautiful it’s my committee Say we too provocative Still look at me, look at me, look at me uh! Come for my girls you blocked Be Daily Mail ratin’ manana a la noche I don’t owe you nothing Nah I don’t give a no not anymore If you got lil boobs love it If you got a big ass grab it If you got none, babe rock it It’s your life, go get it if you want it Up in the mirror like ah yeah Lovin’ my figure like ah yeah When I’m slim or I’m thick I’m like ah yeah Swear I’m a kill em like ah Chorus Strip Take off all my makeup Cos I love what’s under it Rub off all your words Don’t give a uh I’m over it (Strip) Jiggle all this weight yeah You know I love all of this Finally love me naked Sexiest when I’m confident I ain’t scared anymore My body outta control Baby I know that you love dis, dis, dis, dis I know ima hot Gotta do what you want If they love it or they don’t I know you ain’t ready for dis, dis, dis, dis Baby take it off Strip Da da da, da da da da da Da da da, da da da da strip Love who you wanna Don’t give a damn issa man or a woman Wanna talk about colour It’s the skin that I’m in yeah I get from my mama I’m a woman don’t test me Baby I’m growin’, my stretch marks are sexy I don’t owe you nothing Nah I don’t give a no not anymore If you got lil boobs love it If you got a big ass grab it If you got none, babe rock it It’s your life, go get it if you want Chorus Strip Take off all my makeup Cos I love what’s under it Rub off all your words Don’t give a uh I’m over it (Strip) Jiggle all this weight yeah You know I love all of this Finally love me naked Sexiest when I’m confident Take off all my makeup Cos I love what’s under it Rub off all your words Don’t give a uh I’m over it (Strip) Jiggle all this weight yeah You know I love all of this Finally love me naked Sexiest when I strip
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (31414)
Hilda-B (45 minutes ago)
Guess what I have small boobs and I am proud of it❤️😇
Yulia Fitriani (1 hour ago)
I keep stay here!😍
Gonçalo Oliveira (2 hours ago)
Sharaya J its the real deal ..... queen
meya elliott (4 hours ago)
So proud of Sharaya from "The four' to "Strip'
Sapphire Stone (6 hours ago)
This is just...... no no no 🤢🤢🤢🤢
Zykendra Simmons (6 hours ago)
I am happy every day 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
giorgia brotto (11 hours ago)
Sharaya is such a queen omg👑
Katia Carvalho (15 hours ago)
Rumo a 28 milhões e 400 mil
“Take off all my makeup cause I love what's under it” yet they're still wearing little bit of eyeshadow you can tell and Jesy's eyelashes are too long to be real and it's obvious she's also got lipstick on 😑 I love you girls and your music but this is just lies great song though love it and beautiful video
Reba Kitty (1 day ago)
Woah.... Beautiful!
Lesbianismo extremo wuiiii
V G (1 day ago)
Cringe af
cookie monster (1 day ago)
You have stolen the beat!!!!!!!!
xela (2 days ago)
they are still wearing makeup...
Eva gachas (2 days ago)
Who is better? Little mix-like Little mix-Comment (They don't comare to any other girl group x ❤)
Woliy (2 days ago)
This song 05 speed is super cool
Mukbang Baby (2 days ago)
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️I love them❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Jamie Games 1 (2 days ago)
Leighanne and Perrie are on fire i love you all little mix
Canola UwU (2 days ago)
Me encanto
Jamie Games 1 (2 days ago)
Where is the mv of wasabi i really want it to be the mv please little mix !!!!!!
Maali Al.o (2 days ago)
IDK WHAT I LOVE MORE THE SONG OF MUSIC VIDDDD
harvey faulkner (2 days ago)
Sexiest when im confident 👌👌
GACHA _ GRACE SANCHEZ (2 days ago)
When You listen to the audio its like THERES ONLY ONE PERSON SINGING
Lucas Carter (3 days ago)
Little Mix deserves worldwide domination. They are amazing
kitty clara101 (3 days ago)
Do u really get away with this inappropriate content
Ara chan (3 days ago)
Role models Always make me feel good
camila puma (3 days ago)
THE BEST SONG EVEEEEEEEEEEEEEEER
Jazzie Palejon (3 days ago)
I really wish that they made this vide with Perry wearing less makeup and showing her freckles. Her flaws make her ever more beautiful. Take off all your makeup gurl! We love you as who you are.
John Allen (4 days ago)
G O D D E S S
m (4 days ago)
Jesy has too much plastic face surgery to be singing about this song lol
raticchi sister (4 days ago)
do you really think during this video they didn't wear makeup? im just asking...cuz their lashes are so good...
Simone Chisholm (4 days ago)
I love u Jesy Nelson U are my idol
mike granow (4 days ago)
I Love this song 😍
😍❤👏
Melissa Rousseau (4 days ago)
but both jgjgjbjb
Rebekka (4 days ago)
Am i the only one who noticed that Perrie is chewing gum at 2:30 ?
Gabrielle De Courval (5 days ago)
Beatiful just beatiful ♥️♥️
Paula Quintero (5 days ago)
ME ENCANTAAAA, ES MI OBSESION ABSOLUTA... 🤘🤯💕😍
Delia West (5 days ago)
So can we talk about how Jade sings “my mama always said “girl you’re trouble” and in this video she has “trouble” on her thigh
witness 003 (5 days ago)
28
This song is perfect.
sunflower (5 days ago)
they took all this criticism and hate and turned it into an inspirational anthem about self love.that's bloody talent
Close to 30M
Katia Carvalho (5 days ago)
Rumo a 28 milhões e 200 mil
Monica Kim (5 days ago)
I love your song especially this. But you girls didn't get off of your makeup
oreocoookiezz ! (6 days ago)
uhhh why the fuck am i just finding this song ..
Alhnouf Altamimi (6 days ago)
You’re wrong if u think trust is stripping!!!!!!!!
Crescent Kat (6 days ago)
I want Jessie bra
Ruth O'Keeffe (7 days ago)
I love this song so much It's a an amazing song, and the message is just so inspiring. This is by far my favorite song of their's. And Sharaya is also amazing. 2:50 to 3:06 is the best part of the video. I wish there were more empowering female groups like this. and I wish that they were more popular is the US. it's sad that we never hear them on the radio here, even though they're amazing.
Nadja_ K (7 days ago)
Life for this song...♡
Nadja_ K (7 days ago)
I'm on your tour. In Vienna. First row-^-^^-^-^-^-^-^-^-^ Can't believe..
Julian Nial (7 days ago)
This is better than Think About Us.
Arthur Melo (7 days ago)
Rumo a 28 milhões
Руские аууу ви где?
Tiny Adventures (7 days ago)
I literally couldn't breathe when the old ladies were ummmm....... 😂🤣
witness 003 (7 days ago)
🔥🔥🔥
Harvey Field (8 days ago)
This is so cringy
Harvey Field (5 days ago)
+Caitlin Magill Jesus 😂😂 bit of a melt u r
Caitlin Magill (5 days ago)
At least there real and down to earth If you want cringy then take a good look at yourself
Full G. E. A. R (8 days ago)
This is pure fire GRLS R STRONG TOO 🔥💪
Jonathan Tornez (8 days ago)
I love you guys
Katia Carvalho (8 days ago)
Rumo a 28 milhões
Esther Ojefia (8 days ago)
This is a nice song shout to little mix it teaches girls some lesson to believe they are beautiful
Maxime PLAINDOUX (8 days ago)
Incroyable.
MegaPankita (8 days ago)
Sure. But they still like hide their own flaws to look perfekt in this video. Bullshit. And for sure they had makeup on in this video. That is the worst kind of pathetic a woman can be, who tries to speak Up about being natural
Amed Altna (6 days ago)
They don't have makeup look at them they look natural Look at Perrie you can see her freckles
Spider Girl (8 days ago)
I don’t know why but..this song makes me feel worse 😅 I really love the beat and all but..I see all these bodies in the music video and I see mine and I just feel so flat. I’m literally smaller than A-cup...And all these girls in this music video have curves and sing about having curves. I know it’s fat body positivity and I get it. But they said like maybe 1 word about flat chested girls..don’t hate on me . I like the song but it just reminds me of my body and how much I hate it.
DreamingDonkey 12 (2 days ago)
And “When I'm slim or I'm thick, I'm like, Ah, Yeah” It’s just hard to understand the words clearly :p
DreamingDonkey 12 (2 days ago)
“If you got little boobs, love it, if you got a big ass, grab it, if you got nothing big, rock it”
Nice Mijares (8 days ago)
A know what is messages of dis video
edgulliver7 (8 days ago)
This is just cringe
DreamingDonkey 12 (8 days ago)
“Love who you wanna, don’t give a damn it’s a man or a woman-“ Me, an overly excited bisexual: OMFG I LOVE YOU LEIGHHH THANK YOU
Rebekka (4 days ago)
Sammeeee
庚夕子 (9 days ago)
Those words that covered all over their bodies... They so don't deserve to be called as such for they are anything but those words could describe them. They are beautiful, extremely talented, have incredible voices, wonderful personalities and don't get me started on their harmonizing skill, I totally dig it! They are simply amazing! So, haters back off. You don't like then don't watch, but I gotta tell y'all are missing out one of the greatest things ever.
Hellen Gomez (9 days ago)
So many womans
Gloria Glorious (9 days ago)
In the beginning I thought it was one of those vids who take of the music in the son
Julia Welsch (9 days ago)
I wasn’t expecting them sitting together naked and get these old women strip(not meant badly)🤫
Felicity Paiton (8 days ago)
They are so lucky 1) they are pretty 2) they are talented 3) they are appreciated No screw this comment they are queens
Renalyn Errua (9 days ago)
This song make me feel better .. love you Jessy
Lakara Sistrunk (10 days ago)
I love that they don't care about what people think about them
I Stalk U Watch (10 days ago)
Don’t call people fat,instead call them *THICC*
*T H I C C U S M A X I M U S*
Eliane Rocha (10 days ago)
Lindad
Guacamole Mandy (10 days ago)
*That beat drop makes me cry every time-- It's so frEAKinG powerful*
DennielleGrid (10 days ago)
Am I the only one who loves the was jesy lips "serious"
simply.epcot (10 days ago)
I didn't even know this song existed til about 20 minutes now I can stop listening
おらりた (10 days ago)
Little Mix家族出演おおくて好き♡♡
Vicky (10 days ago)
Who else camefor Sharaya J. 👑👑 queen.
drama spill (10 days ago)
more blackfishers I see
x Tori x (11 days ago)
0:39
Heart Jimin (11 days ago)
Love their voices in this
YEA
Ashleigh Youle (11 days ago)
Jesy jade perrie and Leigh i love yous
witness 003 (11 days ago)
27
Isabella Houk (11 days ago)
if people think they're ugly then ima elephant they are beautiful
Harbinger sev-oh-wohne (11 days ago)
Little Mix is the shit And the rapper!!!!!!
Daniel Logan (12 days ago)
Perrie Edwards 🐫toe is on point LOL
Yasmin Rivera (12 days ago)
Says the one that looks like a bratz doll through surgery. What kinda reverse psychology is this?
Killuminati S4M (12 days ago)
Just look at all these stupid women, in order to to feel confident about themselves, they have to show their ugly arse bodies! Nobody gives a flying fuck how you look! Just be happy about the way you are, there’s no need to show your fat arse all over the world! This is what happens when you decide to leave the Kitchen!
Killuminati S4M (8 days ago)
shook_ taekook of course there is, you women need to know that you’re living an illusion, by allowing these female celebrities to brainwash you into believing you need to go butt naked in order to feel equal!
shook_ taekook (8 days ago)
Killuminati S4M well, there is also no need for you to say that is there :)
Killuminati S4M (9 days ago)
JGillylikes Budsalot don’t tell me to shit up you silly person! You know very well they don’t really give a fuck about any other women, as long as they get their money, they’ll do anything, next month for money you’ll see them sucking cocks! It’s all a illusion and delusional women for for that shit! Stay the fuck in the kitchen you lazy bastards,
JGillylikes Budsalot (9 days ago)
You dumb it's art it's all around the world wouldnt complain if one was your lass so just shurrup
The Princess Gaming (12 days ago)
yes, have the prettiest girls ever tell an ugly like me to be confident *so* helpful ;3;
Arctic Gummibear (12 days ago)
this song sux.
Erika Goncalves (12 days ago)
Maravilhosas
Mickey Black (12 days ago)
Where was this song like 7 year ago I need to hear it
Ami-louise Richards (12 days ago)
Me and my friends are making a band could little six we are do pardons of your song we will but them on youtube and are own songs one of them are could revenge on boys we are in year 7 and year 6 I went to your tour I was so surprised when I went I love all of you
Lexie Wilson (12 days ago)
This song SERIOUSLY needs more play! It's SOO good and the music video is FIRE! <3 Also I LOVE SHARAYA J! She overcame cancer and I'm soo happy that after not winning The Four - she's WINNING by rapping on this song! I'm so proud of her! I can't wait for more from her and the girls!
savannah avakin (12 days ago)
Ew
Ester Ocone (12 days ago)
Questa canzone spacca è bellissima nn vedo l’ora di vedere le little mix in Italia 🇮🇹🤩😍

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.