HomeМузыкаRelated VideosMore From: RifqiSyafiY

Dota 2 Funny Movie

1618 ratings | 899599 views
Awwww Rampage (Y)
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (104)
marie cris (3 months ago)
its not funny
Dennis Canales (9 months ago)
Yeah
Kim Jeeyeol (9 months ago)
What the jug
Kim Jeeyeol (9 months ago)
Noob tidehunter
Tegshee Bataa (10 months ago)
wtf
Vely Stid (11 months ago)
Hahaha
Joshua James (1 year ago)
Juggernaut and akasha is one epic scene
mille lopid (1 year ago)
Drow is so ugly hahahahahahaha
alex Lnt (1 year ago)
sniper and clock sticktogther. nightstaker came, sniper first 1 to run away hahhahhahhah. sooo true...
Beatlesblqqd (1 year ago)
WTF Jugg and Queen!!
BluePh4ntom (1 year ago)
Wish I was Jugg. so I can get some QoP Pussy xD
the sven and clockwerk scene was mixed with TF2's taunt that allows u to ride a car XD
Julius Laurella (1 year ago)
hahahahah
ramachandra pradhan (1 month ago)
Julius Laurella F2f
Edwin Yanga (1 year ago)
gataeji
Azusa Shinoh (1 year ago)
stupid dire , tht io should be killed a while ago .hahahah
Edson Nuñez (1 year ago)
nice video
v. CC (1 year ago)
poor pa
Jonh Paul Benedit (1 year ago)
Sven is rampage
Radin Nidar (1 year ago)
poor tidehunter. 😂😂😂
Trần Minh Vương (1 year ago)
i love it,so fun
Demon Sitri Soul (1 year ago)
666 subscribers 😱
RifqiSyafiY (1 year ago)
+Karl Andrei Benitez yeah thx for it :)
where i can find the last scene (that one with song) pls answer
Keen Rojette Rollon (1 year ago)
hahaha olol moments
pablo araujo (1 year ago)
me gusto
Iman Mukhris Fadli (1 year ago)
fucking juggernaut and qop 😂😂
Francisco Blanco (2 years ago)
Nice video! keep it up!!
mrHook (2 years ago)
hmmm i wonder why jugg has 2 swords...
Let's Play with Zyei (1 year ago)
becuz,why not?
Fancy Wings (2 years ago)
juggernuts
Joker Gaming (2 years ago)
What juggernaut doing with queen of pain
iserialkill (2 years ago)
360p ... we meet again
IPopOutFrom Nowhere (2 years ago)
tidehunter noob ,
Nick W (2 years ago)
im the general bitch? that subtitle lmao
hahahahahaha
felix delima (2 years ago)
omg i like dota :D :* :P
Dezza Dell (2 years ago)
sven's laugh turns me on
Slim Potato (2 years ago)
you mean you get horny ? 😂
Так с женщиной не поступают. Бедная Фантомка
Geronimo Craft (2 years ago)
Жалко и СМ И фантомку
Согласен с тобой на все 100 %
Jason Pelaris (2 years ago)
hahahaha.. ganon :)
Mr. Viaches (2 years ago)
how do you have the models
будто отыскать трек? 3.38 how to find a track 3.38
3.38-4.44 КАК отыскать трек? 3.38-4.44 How to find a song ?
Reggie Mar R.Castro (2 years ago)
hahaha...Nice DOTA 2 ..!
Emmanuel Aguilar (2 years ago)
hahahaha tidehunter is funny
Dave Psycho (2 years ago)
Really Funny Nice Keep it Up go Upload more 😂
Jordan Ash (2 years ago)
Ez way to win a arcane Exalted Tempest Helm of the Thundergod Arcana (Zeus) twitter.com/938casrac/status/771342371044859905?
thaidude (2 years ago)
Jug and Qop wtf?
Let's Play with Zyei (1 year ago)
Jug and Templar had a thing(hinted by Monkey King voice interactions with them)
vichetcheav (2 years ago)
can somebody tell me..what is the title of the last part ??
Mr. Like (2 years ago)
HEy
mr96 cajes (2 years ago)
nice.
TIAN (2 years ago)
Oh the feels :'(
Jaylo Dizon (2 years ago)
your video is really funny keep up the good work:)
RifqiSyafiY (2 years ago)
Thx Broo, you're awesome
Ω Ray Ω (2 years ago)
Nice Movie
Onyx (2 years ago)
This is so lame only the tidehunter and kunkka part was amazing
360 элита до сих пор...даже спустя 3 ебаных месяца
KEIN (2 years ago)
please give me track where sven had fight with juggernaut
Paul ray Arong (2 years ago)
pirated video. ez
Akhsarul Ilman (2 years ago)
ojk alay meng....???
Akhsarul Ilman (2 years ago)
+RifqiSyafiY gpp
RifqiSyafiY (2 years ago)
Wkwkwkwk ILMAN komen
Tony Chang (2 years ago)
2:16 BH face: wtf? wtf u think u r doing? haha!!!
Raviel (2 years ago)
i was like , WATCHED .. WATCHED .. ALREADY WATCH .. Clicked the Comment Section so tell this .. then clicked dislike then back button.
heri arbianto (2 years ago)
Nc video
__HyPeR__ (2 years ago)
4:50 another way , sven destroy jugg
slark ryoma (2 years ago)
Juggernut <3 Qop the best ;)
Jv Germin (2 years ago)
ahahahhaahha
Jonathan Hu (2 years ago)
tide is feeder
Rajansh Mamoria (2 years ago)
I felt sad for cm when snipe left her. but karma paid him well
IPopOutFrom Nowhere (2 years ago)
:( that why support have really bad time . put ward , help carry , go offlane.
ST1TCH SHM0TZ (2 years ago)
can anyone explain what happened to sniper when he tried kissing drow
slark ryoma (2 years ago)
Naga siren use her ulti to make enemy sleep . . Then they all come to gank that sniper . . Fly Away~
Drakesula Yamoda (2 years ago)
Kunkka is just beating up tide hunter in the movie hahahaha
Mehtab Singh (2 years ago)
better video quality plz
Sing Lee (2 years ago)
highest resolution 360p, is this 2016 or 1998?
Grom Kroll (1 year ago)
:D
Daniel Ursaciuc (2 years ago)
the end was nice :)) when they rushed in the van like taliban mob =))
nick V_extra (2 years ago)
drow ranger and juggernaut so cool
Shashao Calmerin (2 years ago)
ahhahahahahahahahhahaahhahahaha
朱睿 (2 years ago)
all in io!
thats why io should have arcana
Ahmed Anindya (2 years ago)
kunkaaaaaaaaaa
RifqiSyafiY (2 years ago)
Im under attack
BieBie Boka (2 years ago)
so love it this video. cool.. 👏👏👏
RifqiSyafiY (2 years ago)
Thx brroo :D
Jaelyn Wolf (2 years ago)
The qop and jug scene was not expected at all, but I liked it
Beatlesblqqd (1 year ago)
HAHAHAH
Harold Limbaga (1 year ago)
Sdd
dota is my life (1 year ago)
DENDI is still the best #ClicksThisVideo
RifqiSyafiY นิ นิ นอ
KEIN (2 years ago)
what was track in sven vs jugg ??
Gid eon (2 years ago)
nice one .I like ur video keep it up even if the people say it's lame or something.
KEIN (2 years ago)
what was music when sven fought with juggernaut??
RifqiSyafiY (2 years ago)
Thx broo, you're the best
Ali Amirdivan (2 years ago)
that lina clip was lame , she should just get rekt
RifqiSyafiY (2 years ago)
hahaha nice girl
Choirul achmad (2 years ago)
Huuuaagrr

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.